HalfPrice chce zaujať módnych lovcov. Na Slovensku otvorí ďalšie predajne

 05. 05. 2022

Pestré produkty rôznych značiek z celého sveta nájdu od konca apríla slovenskí zákazníci v nitrianskej predajni reťazca HalfPRice. Spoločnosť pôsobiaca na siedmich zahraničných trhoch sa špecializuje na originálne módne a dizajnové vychytávky, a to od oblečenia cez bytové dekorácie až po potreby domácich miláčikov. Ďalšie predajne HalfPrice, ktorý prišiel na Slovensko s konceptom off-price, na seba na slovenskom trhu nenechajú dlho čakať.

Z Nitry do ďalších miest

„Expanzia na zahraničné trhy je jedným z našich strategických cieľov. Slovensko je siedmym trhom, na ktorom sme v tomto roku debutovali. Rozhodovaniu o smerovaní obchodných aktivít predchádzajú dôkladné analýzy a pozorovanie očakávaní zákazníkov v danom regióne. Sme presvedčení o tom, že koncept multibrandového reťazca s modelom off-price si získa aj srdcia obyvateľov Slovenska,“ hovorí Adam Holewa, prezident predstavenstva HalfPrice. „V Nitre bola otvorená predajňa HalfPrice v novom nákupnom centre Galéria Promenáda. Prvá slovenská predajňa sa rozprestiera na ploche cez 1500 m2. Začíname vo veľkom slovenskom meste, no už teraz máme naplánované ďalšie atraktívne lokácie pre naše predajne na Slovensku,“ dodáva Joanna Czyżewska, viceprezidentka správnej rady HalfPrice pre predaj.

Koncept off-price

HalfPrice prišiel aj na Slovensko s konceptom off-price. O čo ide? „Podstatou nie je uvádzanie nových kolekcií. Nedizajnujeme vlastné oblečenie, neobjednávame kolekcie u krajčírov, nečakáme, kým budú vyrobené. Naša ponuka je postavená na hotových veciach, ktoré dokážeme nájsť v portfóliu obľúbených značiek. Špecializujeme sa na vysoko kvalitné, značkové tovary, ktoré korešpondujú s najnovšími trendami. V HalfPrice nájde zákazník všetko od špičkovej módy až po doplnky do domácnosti, či športové potreby,“ hovorí J. Czyżewska.

V čom spočíva lov pokladov?

Značka chce osloviť aj na slovenskom trhu tzv. módnych lovcov. „Lov pokladov pritom začína už u našich nákupcov, ktorí medzi svetoznámym i značkami vyhľadávajú veci, ktoré zaujmú zákazníkov. Tím našich nákupcov a trendsetterov je v úzkom kontakte s módnymi značkami a dizajnérmi. Na dennej báze vyhľadávajú ponuky zaujímavé pre lokálnych zákazníkov a negociujú o cenách tak, aby si ich fanúšikovia kvalitnej módy mohli kúpiť za čo najvýhodnejšiu cenu. Vďaka tomu si môžu naši zákazníci kúpiť model, ktorý je od začiatku spojený so vzrušením z lovu. Vedia, že sa musia poponáhľať. Nové kúsky k nám prichádzajú každý deň. Mnohé veci k nám prichádzajú v limitovanom počte, niektoré len v jednom kuse. Kto si svoj úlovok nekúpi v daný deň, môže zažiť, že na ďalší deň už bude vypredaný. Naopak, ak sa kúsok nepredá, môže sa stať aj to, že na ďalší deň bude lacnejší. Lov na módne poklady v sebe vďaka tomu skrýva nielen veľa zábavy, ale aj napätia,“ opisuje princíp HalfPrice J. Czyżewska.

Pôsobenie v Európe

HalfPrice v súčasnosti ponúka viac ako 1000 značiek z celého sveta a tisícky produktov lacnejších aj o 80 %. Nové produkty a špeciálne ponuky sa u tohto obchodníka objavujú každý deň, podľa zástupcov tejto značky sa jej milovníkom oplatí pozrieť čo je nové tak často, ako sa len dá. V Európe momentálne pôsobí už viac ako 60 obchodov HalfPrice. V decembri 2021 začal aj online predaj produktov v Poľsku. Koncept je dostupný v Rakúsku, Poľsku, Českej republike, Slovinsku, Chorvátsku i v Maďarsku.

Zdroj: retailmagazin.sk

Foto: HalfPrice

Reklama

Potrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?