Pre Slovákov a Slovenky stále rozhoduje cena oproti kvalite, platí to aj pri výbere bicykla a elektrobicykla

 13. 05. 2024

Viac než 16 % opýtaných Slovákov a Sloveniek v prieskume zvažuje v roku 2024 kúpiť bicykel alebo elektrobicykel sebe alebo rodinnému príslušníkovi. Čo je najdôležitejšie pri výbere predajcu bicyklov?

Je to okrem cien napríklad aj kvalita poskytovaného servisu a opráv a tiež odbornosť a ochota personálu. Aj tieto zistenia vyplývajú z prieskumu, ktorý agentúra Neuropea realizovala v spolupráci s CreditCall pre spoločnosť Kaktus Bike. Prieskum bol realizovaný v dňoch od 9.2.2024 do 13.2.2024 formou telefonických rozhovorov na vzorke 1 000 respondentov.

Teplé počasie je tu a predajcovia bicyklov a elektrobicyklov opäť zaznamenávajú zvýšený dopyt po ich produktoch. Viac než 16 % opýtaných v tejto letnej sezóne zvažuje kúpu nového bicykla alebo elektrobicykla. Pri výbere predajcu bicyklov a elektrobicyklov hrá zásadnú úlohu cena, ktorú viac než 68 % opýtaných považuje za rozhodujúci faktor.

Predajcovia bicyklov a elektrobicyklov majú na trhu väčšiu šancu, ak dokážu ponúknuť cenovo dostupný sortiment a profesionálne služby. "V Kaktus Bike máme široké portfólio značiek a produktov, vďaka ktorému si u nás vyberie každý. Naša nová privátna značka ponúka kvalitu porovnateľnú s prémiovými značkami za výhodnejšiu cenu," hovorí Tomáš Slebodník, CEO spoločnosti Kaktus Bike. Firma okrem predaja ponúka aj poradenstvo pri výbere bicykla či elektrobicykla, servis a bikefitting (t.j. je proces úpravy vášho bicykla a vašej pozície na ňom tak, aby ste dosiahli maximálny komfort, výkon a predchádzali zraneniam).

Kvalita servisu a opráv je dôležitá pre 55,8 % Slovákov, zatiaľ čo 50,6 % si cení odbornosť a ochotu personálu. Zároveň je pre 37,7 % ľudí dôležitá lokalita a dostupnosť predajne a pre 36,4 % opýtaných dostupnosť sortimentu, bicyklov a príslušenstva.

"Kvalitné služby a najmä cena produktov sú pre zákazníkov rozhodujúce, čo potvrdzuje aj náš spoločný prieskum s Kaktus Bike. Cyklistický segment zažíva postupný rast a sme zvedaví, čo prinesie nasledujúca sezóna," dodáva Peter Papanek, CEO spoločnosti Neuropea.

Až 22,8% opýtaných sa vyjadrilo, že poznajú predajcu bicyklov Kaktus Bike. Z tých, ktorí nakupovali v Kaktus Bike odpovedalo, že veľmi dobrú alebo skôr dobrú skúsenosť s osobným nákupom v Kaktus Bike malo až 100% opýtaných. „Výnimočnosť značky spočíva v tom, že máme predajne po celom Slovensku, teda sme k ľuďom blízko. Poskytujeme širokú škálu sortimentu, produktov a služieb. V najbližšom období plánujeme expandovať aj do zahraničia,“ uzatvára Tomáš Slebodník.

Zdroj: www.retailmagazin.sk
Zdorj obrázku: www.cube-store.cz

Súvisiace články

Potrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?