Kľúčovým faktorom pre udržanie rýchleho rastu je pre maloobchodnú spoločnosť 1. day čo možno [...]
Moderný a inovatívny koncept ambasádorských predajní, ktorý sa pýši rozmanitosťou produktov a časovo úsporným nakupovaním, dorazil do Bratislavy a Maduníc. Svoju 688. predajňu tu otvorila sieť obchodov Môjobchod patriaca pod značku METRO Cash & Carry.
Reťazec predajní Môjobchod zavítal do Bratislavy a Maduníc s novým konceptom ambassador predajní. Hlavné rozdiely medzi klasickou a ambassador predajňou spočívajú nielen v dizajne, ale aj v celkovom usporiadaní predajne a nových predajných prvkoch. Výhody môžu vnímať nielen franšízanti, ale aj samotní zákazníci.
Hlavnou výhodou pre zákazníkov je úspora času pri nakupovaní. Vďaka prehľadnému usporiadaniu sortimentu sa v predajni lepšie zorientujú a nakúpia rýchlejšie. Nové predajne sa vyznačujú aj strategickým umiestnením. Ich blízkosťou a ochotným prístupom pracovníkov tak nie sú iba obchodom s potravinami, ale tým správnym susedom.
Ďalšou výhodou je rozmanitosť výberu produktov, ktoré Môjobchod ponúka. V predajniach nájdu aj značku produktov Fine Life s atraktívnymi obalmi a nadštandardnou kvalitou.
Ambassador predajne sa vynímajú aj ponukou rýchleho a chutného občerstvenia. Zákazníci si môžu priamo v predajni zakúpiť hot-dog, panini či kávu od značky Costa coffee so sebou.
Moderný dizajn a inovatívne osvetlenie, ktoré tvorí príjemnú atmosféru. Predajne disponujú aj novými propagačnými materiálmi, ktoré prirodzene zapadajú do minimalistického interiéru ambassador predajní.
Otvorenie ambassador predajní je pre obe spoločnosti veľkým krokom vpred. Preto túto výnimočnú udalosť Môjobchod oslávil ako sa patrí. Na počesť nového konceptu predajní zorganizoval dva celodenné eventy pre potenciálnych zákazníkov a ľudí z okolia. Nechýbal zábavný program, ktorý v Maduniciach ozvláštnila Gizka Oňová, či súťaž o kuchynské produkty značky KitchenAid. Prestrihávanie pásky nepatrilo nikomu inému, ako predstavenstvu spoločnosti – Karol Pal Szalai (CEO), Volkan Buyruk (Komerčný riaditeľ) a Matej Varga (Head of franchise).
Celé podujatie obohatilo rozdávanie kávy značky Costa Coffee, ako aj občerstvenie produktov vlastnej značky Fine Life. Detské obecenstvo si pochutilo na cukrovej vate a nová predajňa sa počas celého dňa tešila veľkému záujmu, ktorý má potenciál udržiavať aj naďalej.
Zdroj: trend.sk
Potrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?