Digitálny sklad ako téma on-line konferencie 10. júna

 20. 05. 2021

Zaujímajú vás otázky riadenia skladov, optimálneho množstva tovaru na sklade či aké ciele sledovať a vyhodnocovať pri skladovaní? Rezervujte si dopoludnie a zadarmo si vypočujte odpovede odborníkov z odvetvia. Online konferencia sa koná vo štvrtok 10. júna od 9 hod.

Skladovanie samo o sebe nemusí spoločnostiam robiť ťažkosti. Tie spočívajú v tom, mať skladové procesy nastavené efektívne, teda aby bolo skladovanie tovaru prehľadné, bezchybné a rýchle. Dobre odladená a fungujúca interná logistika je jednou z oblastí prozákaznícky orientovaného prístupu – vďaka správne nastaveným procesom odchádza tovar zo skladu rýchlo a v poriadku.

Firmy, ktoré denne expedujú zo skladu viac ako 50 objednávok, si už nevystačia len s ceruzkou, papierom a pamäťou najstaršieho skladníka. S nárastom objednávok či personálnymi zmenami dochádza v skladovej prevádzke k turbulenciám, ktoré ústia do neefektívneho skladovania, zvyšovania nákladov a v neposlednom rade do znižovania ziskov.

Možno ste práve vy spoločnosť, ktorá sa dostala presne na hranu, čo zvládnuť odbaviť neriadenou skladovou prevádzkou a zároveň si uvedomuje potenciál v riadenom skladovaní. A práve takým spoločnostiam je venovaná konferencia Digitálny sklad, kde vystúpi 5 rečníkov so skúsenosťami s internou logistikou a návštevníkov zasvätí do oblasti riadeného skladovania.

Konferencia začína o 9 hod. ráno a bude končiť pred obedom. Jednotlivé prezentácie rečníkov zaberú maximálne 30 minút aj s priestorom pre otázky. Akcia je zadarmo.

Prezrieť program konferencie a registrovať sa

Potrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?