Všeobecné prínosy elektronickej fakturácie

  • Úspora nákladov – papier, tlač, poštovné, archivácia
  • Úspora ľudskej práce – prepisovanie údajov, ručné vyhľadávanie, zakladanie, triedenie
  • Skrátenie doby splatnosti – okamžitá identifikácia prípadných chýb a ich náprava
  • Zrýchlenie procesov – skrátenie doby doručenia faktúry aj jej ďalšieho spracovania
  • Sprehľadnenie procesov – jednoduchá dohľadateľnosť vrátane nadväzujúcich dokladov
  • Nepotrebnosť archivačných priestorovelektronická archivácia podľa zákonných podmienok
  • Zamedzenie vzniku chýb – automatické načítanie dokladov do informačného systému
  • Eliminácia strát dokumentov – zjednodušená cesta faktúry, obmedzenie „ľudského faktoru“ a riadenie prístupu podľa podnikových rolí
  • Možnosť napojenia na elektronický platobný styk – zjednodušenie procesu vystavovania platobných príkazov
  • Zvýšenie bezpečnosti a právnej istoty – prenos i archivácia dokladov v súlade s platnou legislatívou
  • Integrita – počas celej doby existencie dokladu je zaistená nezmeniteľnosť obsahu
  • Autenticita – vierohodnosť pôvodu je určená elektronickým podpisom a šifrovaním
  • Automatizácia – celý proces vystavenia a doručenia faktúr zautomatizovaný
  • Kompatibilita s rôznymi formátmi – doručenie dokladu v rámci ľubovoľných informačných systémov

Odporúčame: 

Potrebujete poradiť s riešením pre vašu firmu?